= Character Design - Nudle * Prostředí: Náš příběh se odehrává v dobách vrcholného středověku v neurčeném místě (v Evropě? ...) s přidáním úzce regulované magie (příběh -> Magická Rada), ve které je většina populace nezasvěcena, kromě pověr a povídaček. Navenek je tedy svět podobný naší středověké historii. * Dal jsem si tedy za úkol ztvárnit postavy (oblečení, příslušenství) s historickou přesností v rámci možností… * Všechny modely jsou vytvořeny mnou pro tento školní projekt. Výjimkou je mesh lidské postavy, jehož základ jsem před nějakou dobou někde stáhnul a pro tento projekt ještě upravil a animoval. * Vzhledem k objemu práce a dalších předmětů jsem nechal otexturování většiny modelů až nakonec (což je spolu s osvětlením největším činitelem foto-realističnosti objektu) a modely jsou momentálně tedy tvořeny převážně pouze barevnými materiály. Proto obrázky postav vypadají tak “ošklivě”... == Hlavní postavy - Postavy, pomocí kterých dokáže hráč získat informace, které mu pomohou/potřebuje v příběhu - Cílem je ztvárnit tyto hlavní postavy tak, aby ve hře vynikali (vodítko pro hráče: interakce s postavou vede k nějakému pokračování v příběhu/ději), ale stále zůstaly vzhledem a oblečením v rámci svého povolání a středověké společenské třídy. - U každé postavy je krátký popis s “tématem”, které postavu nějak definuje. Následuje sekce s historickým oblečením, které do tohoto “tématu” nějak zapadá nebo ho evokuje. === Hlavní postava - Detektiv "Ohař" image:Assets/Screenshots/char_design/char_main.png[] - Agent Magické Rady. *Ohař* - protože podobně jako lovecký pes, dokáže “vyčmuchat”-vysledovat magickou stopu. Moje interpretace je taková, že se jedná o staršího zkušeného agenta Rady, který má díky věku a zkušenostem vyvinutý smysl pro odhalení magie a stop jejího používání. - Vzhledem ke svému povolání (detektiv) často cestuje mezi místy podezření na “nelegální” použití magie a zkoumá, jestli je za incidentem někdo z populace ovládající magii. - Od středověkých autorit nezasvěcených do magie nemá žádnou podporu, na případy je tedy sám. To reflektuje jeho vzhled: Kvalitní, ale nevyzývavé oblečení, boty, čepice a plášť vhodné na cesty. Je tedy inkognito - Ačkoliv má “obyčejný” vzhled, ve hře by měl být snadno identifikovatelný podle unikátní čepice a pláště. Detaily o oblečení níže. ==== Tématické oblečení Tunika:: - Ekvivalent moderní mikiny/trička. Typicky vlněná nebo lněná. Nejčastější oblečení vrchního těla většiny společenských tříd. Tedy naprosto univerzální a nijak nevyniká. Čepice:: - Ve hře unikátní čepice inspirovaná čepicemi z ~18-19.století, které zase inspirovali postavy "Lovců čarodějnic" v médiích a třeba i ve fantasy světě Warhammeru. Primárním účelem je jednoznačná identifikace hlavní postavy. Co se týče účelu v herním světě, tématem postavy je časté cestování, na které se pokrývka hlavy jako tato určitě hodí. Boty a plášť:: - Další specifické oblečení, které odpovídá tématu cestování. === Žebrák image:Assets/Screenshots/char_design/char_beggar.png[] image:Assets/Screenshots/char_design/char_beggar_begging.png[] - Žebrák je jednou z herních postav, která může hráči pomoci při vyšetřování. - (přehnaná) Reprezentace středověké společenské “spodiny”. - Postava by narozdíl od ostatních postav měla v herním světě vyniknout právě nedostatkem a stavem oblečení a unikátní animací. - Na sobě má tedy jen to nejobyčejnější oblečení. Košili, pláťené "šortky" a čapku ==== Tématické oblečení Čapka:: - jedna z nejzákladnějších pokrývek hlavy. Jednoduchá lňená samostatná pokrývka hlavy nebo jako spodní vrstva pod jinými pokrývkami. === Kapitán (městské posádky) image:Assets/Screenshots/char_design/char_captain.png[] - Velitel posádky. Majetnější osoba vyššího společenského statusu, který ukazuje spořádaným vzhledem a zdobenou a kvalitní zbrojí. - Ve hře by měl být snadno identifikovatelný jako vrchní osoba posádky jeho vzhledem, zbrojí, unikátní zdobenou helmicí a pláštěm - další fluff ==== Výstroj Zdobená helmice, zbroj:: - znamení statusu a hlavní identifikační prvek postavy ve hře. Helmice je zdobená varianta historicky oblíbené helmy typu Bascinet. === Písař image:Assets/Screenshots/char_design/char_scribe.png[] - tbd tbdb dbbddfds == NPC === Posádka (stráže) image:Assets/Screenshots/char_design/npc_guards.png[] - Vojenská jednotka, která má primárně za úkol bránit objekt. Řekl bych ale, že největší náplní posádek bylo udržovat ve městech pořádek. Spíše tedy takový ekvivalent policie. Typicky asi vyzbrojeni a placeni městem/vlastníkem města, jakožto reprezentace městských autorit. Mají tedy jen základní výzbroj a prvky pro snadnou identifikaci. ==== Tématické oblečení/výstroj Helmice - “Klobouk” a Bascinet/”Šlap”:: - Co se týče boje na blízko, ochrana hlavy je pro každého absolutní prioritou. Tyto dva příklady co jsem použil jsou ikonické a zdá se, že i v historii oblíbené Varkoč:: - Látkový přehoz jehož účelem je identifikace. V barvách, vzoru a znaky heraldiky šlechtice, do jehož družiny/posádky voják patří. Tedy něco jako fotbalový dres. === tbd ... ... ... ...