# Dynamický Svět ## Animace Všechny postavy mají obecné animace chůze, běhu a sezení. Pro specifické instance jsou také vytvořeny unikátní animace mezi které patří: * Žebrák: žebrání v kleku ## Cyklické činnosti ### Knihovna Písař pravidelně čte knihy. Tyto knihy bere z jednotlivých knihoven a po přečtení ji vrátí do stejné knihovny ze které ji původně sebral. Vezme si knihu z knihovny -> Jde si sednout -> Sedí a čte -> Jde uklidí knihu zpátky -> Jde si vzít novou knihu ### Náměstí Na náměstí, aby působilo živě, budou lidé chodit od domů ke stánkům, kde po navštívení několika stánků se vrátí zpět do svého domu. Dům -> Stánky -> Dům ### Hospoda V hospodě hosté chodí pro pivo k baru a pak ho jdou vypít u stolu. Hosti: Stůl -> Pult -> Stůl Kočka bude střídat dva stavy, jeden kde leží na místě a spí a druhý kde se prochází po hospodě. Kočka: Spí -> Prochází se -> Spí ## Produkce ### Hospoda Pivo v hospodě hostinský nabírá u sudů a pak ho pokládá na pult, kam si pro něj chodí hosté. Hospodský:Sud -> Pult -> Patron:Stůl ### Náměstí Měšťané při svém procházení se po městě budou mít šanci, že u nějakého stánku něco koupí. Prodejci to následně musí doplnit ze svých zásob v krabici. Krabice -> Stánek -> Zákazník ## Chování ### Hospoda Když se mluví s bardkou, tak přestane hrát hudba. ### Les Králík se bude pohybovat po lese. Když se hráč dostane do určitý vzdálenosti, tak uteče do nejvhodnější nory (schované v křoví) směrem od hráče. ### Náměstí Když hráč zabije postavu na veřejném místě, stráže na náměstí ho obklíčí a pokusí se ho zatknout. ## Unikáty ### Les Králík, když nenajde vhodný keř kam se schovat řekne "I don't vibe with this universe" a následně zmizí. ### Radnice Písař, když si bere knihu ze stejné knihovny do které vracel má šanci, že na to bude mít připomínku o tom že si bere stejnou knihu.