diff --git a/static_world.md b/static_world.md new file mode 100644 index 0000000000000000000000000000000000000000..577f8cf92b7930a692f086b464db4d073ad1aa52 --- /dev/null +++ b/static_world.md @@ -0,0 +1,61 @@ +# ScĂ©ny + +##Byt detektiva +Zde samotná hra zaÄŤĂná. Tato scĂ©na bude pojata jakoĹľto tutoriál pro samotnou hru. + +ScĂ©na je tvoĹ™ena: +• MĂstnost 1+kk +• ZavĹ™ená koupelna (dalšà potencionálnĂ mĂstnost) + +Byt obsahuje vše nezbytnĂ© pro pĹ™eĹľitĂ singl mládence, jakĂ˝m je náš vÄ›hlasnĂ˝ detektiv. NepotĹ™ebuje +vĂce neĹľli je potĹ™eba pro pĹ™espánĂ, zahnánĂ nudy u televize, ohřátĂ Ĺ™ĂzkĹŻ z bistra, nebo k vychlazenĂ +„lahváčů“. + +Po bytÄ› budou poschovávanĂ© vÄ›ci, kterĂ© bude náš detektiv potĹ™ebovat najĂt k vĂ˝konu práce = tutoriál +k ovládánĂ hry a nauÄŤenĂ mechanik + +##Park – mĂsto ÄŤinu + +Park je jedna ze stěžejnĂch scĂ©n hry. Zde byl spáchána vraĹľda a jakoĹľto detektiv zde musĂme najĂt +stopy, kterĂ© nám tento pĹ™Ăpad pomohou vyĹ™ešit. +Objekty, kterĂ© budou pĹ™edstavovat stopy, se budou náhodnÄ› spawnovat dle urÄŤenĂ˝ch placeholderĹŻ a +dle náhodnÄ› zvolenĂ©ho pachatele. +Na tvorbu parku byly pouĹľity jak vlastnĂ modely, tak i assety z Unity asset storu a jsou pouĹľity tak, aby +dotvoĹ™ili celkovou atmosfĂ©ru. TaktĂ©Ĺľ je zde pouĹľito jiĹľ nÄ›kolik dynamickĂ˝ch prkvĹŻ, jako jsou napĹ™Ăklad particle systĂ©my, animace postav staĹľenĂ˝ch assetĹŻ, pĹ™epĂnánĂ svÄ›tel atd. +Ze scĂ©ny bude hráč mĂt moĹľnost pĹ™ejĂt do scĂ©ny policejnĂ stanice + +##PolicejnĂ stanice: + +PolicejnĂ stanice je tvoĹ™ena tĹ™emi mĂstnostmi (zleva na obrázku): +• VĂ˝slechová mĂstnost +• Chodba +• Kancelář detektiva + +Design policejnĂ stanice je modernĂ, s minimem nepotĹ™ebnĂ˝ch objektĹŻ, kterĂ© by hráče rozptylovaly od +Ĺ™ešenĂ pĹ™Ăpadu. + +###VĂ˝slechová mĂstnost: + +VĂ˝slechová mĂstnost má po obvodu dvoje dveĹ™e, jedny vedou do chodby s kancelářà našeho detektiva +a druhĂ© k celám s podezĹ™elĂ˝mi, a okno z polopropustnĂ©ho zrcadla do vedlejšà mĂstnosti. UprostĹ™ed +mĂstnosti je stĹŻl se Ĺľidlemi, kterĂ˝ natáčà dvÄ› kamery umĂstÄ›nĂ© naproti sobÄ› v rozĂch mĂstnosti. + +###Chodba: + +Chodba je prázdná, kromÄ› skĹ™ĂnÄ› mezi kancelářemi. Je lemovaná dveĹ™mi a na jednĂ© stÄ›nÄ› je +nástÄ›nka. + +###Kancelář detektiva: + +Na jednĂ© stranÄ› je vybavena dvÄ›mi tabulemi pro Ĺ™ešenĂ pĹ™Ăpadu. Na jednĂ© z nich budou vyplnÄ›ny +informace o pĹ™Ăpadu, druhá bude ponechána hráči na poznámky. +Na druhĂ© stranÄ› se nacházĂ stĹŻl s poÄŤĂtaÄŤem, Ĺľidle a skĹ™ĂĹka. Pro pohodlĂ detektiva je kancelář ještÄ› +vybavena věšákem na obleÄŤenĂ, lampou u stolu a odpadkovĂ˝m košem. + +##ZávÄ›r + +KaĹľdá scĂ©na byla malinko upravena vzhledem k návrhĹŻm, tak aby byla vĂce atraktivnĂ pro hráče a mÄ›l +dostatek mĂsta pro pohyb ve scĂ©nÄ›. Dále najdete tabulku pouĹľitĂ˝ch modelĹŻ. + + +