diff --git a/static_world.md b/static_world.md
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..577f8cf92b7930a692f086b464db4d073ad1aa52
--- /dev/null
+++ b/static_world.md
@@ -0,0 +1,61 @@
+# Scény
+
+##Byt detektiva
+Zde samotná hra začíná. Tato scéna bude pojata jakožto tutoriál pro samotnou hru.
+
+Scéna je tvořena:
+• Místnost 1+kk
+• Zavřená koupelna (další potencionální místnost)
+
+Byt obsahuje vše nezbytné pro přežití singl mládence, jakým je náš věhlasný detektiv. Nepotřebuje 
+více nežli je potřeba pro přespání, zahnání nudy u televize, ohřátí řízků z bistra, nebo k vychlazení 
+„lahváčů“.
+
+Po bytě budou poschovávané věci, které bude náš detektiv potřebovat najít k výkonu práce = tutoriál 
+k ovládání hry a naučení mechanik
+
+##Park – místo činu
+
+Park je jedna ze stěžejních scén hry. Zde byl spáchána vražda a jakožto detektiv zde musíme najít 
+stopy, které nám tento případ pomohou vyřešit.
+Objekty, které budou představovat stopy, se budou náhodně spawnovat dle určených placeholderů a 
+dle náhodně zvoleného pachatele.
+Na tvorbu parku byly pouĹľity jak vlastnĂ­ modely, tak i assety z Unity asset storu a jsou pouĹľity tak, aby 
+dotvořili celkovou atmosféru. Taktéž je zde použito již několik dynamických prkvů, jako jsou například particle systémy, animace postav stažených assetů, přepínání světel atd.
+Ze scény bude hráč mít možnost přejít do scény policejní stanice
+
+##PolicejnĂ­ stanice:
+
+Policejní stanice je tvořena třemi místnostmi (zleva na obrázku):
+• Výslechová místnost
+• Chodba
+• Kancelář detektiva
+
+Design policejní stanice je moderní, s minimem nepotřebných objektů, které by hráče rozptylovaly od 
+řešení případu.
+
+###Výslechová místnost:
+
+Výslechová místnost má po obvodu dvoje dveře, jedny vedou do chodby s kanceláří našeho detektiva 
+a druhé k celám s podezřelými, a okno z polopropustného zrcadla do vedlejší místnosti. Uprostřed 
+místnosti je stůl se židlemi, který natáčí dvě kamery umístěné naproti sobě v rozích místnosti.
+
+###Chodba:
+
+Chodba je prázdná, kromě skříně mezi kancelářemi. Je lemovaná dveřmi a na jedné stěně je 
+nástěnka.
+
+###Kancelář detektiva:
+
+Na jedné straně je vybavena dvěmi tabulemi pro řešení případu. Na jedné z nich budou vyplněny 
+informace o případu, druhá bude ponechána hráči na poznámky.
+Na druhé straně se nachází stůl s počítačem, židle a skříňka. Pro pohodlí detektiva je kancelář ještě 
+vybavena věšákem na oblečení, lampou u stolu a odpadkovým košem.
+
+##Závěr
+
+Každá scéna byla malinko upravena vzhledem k návrhům, tak aby byla více atraktivní pro hráče a měl 
+dostatek místa pro pohyb ve scéně. Dále najdete tabulku použitých modelů.
+
+
+