Jeden, nebo více policistů budou chodit po parku a hlídkovat případně se snažit najít důkazní materiály.
## Svědkyně
Hotové animace:
• IDLE (nervózní pohybování sem a tam)
• ukazování na místo kde může být schovaný důkazní předmět
• základní komunikace.*
• Podezřelá verze. (Tikání očí když bude lhát)
• Normální verze.
## Matka
Hotové animace:
• IDLE ("pohyb" na židli)
• Zakládání hlavy do dlaní.
• Složení rukou do sebe a přemýšlení.
• základní komunikace.*
• Podezřelá verze.
• Normální verze.
## Kolega
Hotové animace:
• IDLE "pohupování se"
• chůze
• základní komunikace.*
• Podezřelá verze.
• Normální verze.
## Rybka v akvárku
Hotové animace:
• IDLE (plavání sem a tam)
• Když hráč bude brát předmět z akvária, tak se rybka vyleká a schová se za rostlinku.
V plánu:
• Hráč bude mít dostupné krmivo pro akvarijní rybičky. Po nasypání do akvárka začne rybka pojídat krmivo.Takto půjde rybka vylákat po leknutí se hráče.
## Světlušky v parku
Hotové animace:
• IDLE
V plánu:
• Při přiblížení hráče se pomalu vytratí.
* Animace základní komunikace bude doupravena podle scénářů výslechů až budou kompletní
# Produkce
## Kolega
V plánu:
Když přijde do kanceláře kolega tak tak vždy hodí kelímek od kafe do koše. Jakmile bude počet kelímků nad určitý počet, tak kolega začne říkat mezi konverzací věty typu "měl bys ty koše vyhazovat častěji." "Už by sis měl vynést ten koš", atd.
## Policista
Hotová animace:
Jeden policista bude sem tam doplňovat šanony do skříně na chodbě policejní stanice.
# Unikáty
V plánu:
• policista chodící po parku si bude stěžovat na práci. (Animace jsou hotové, bude potřeba připravit audio stopu a animaci upravit dle scénáře)
• policista na stanici u výslechové místnosti bude kooperovat s hráčem a vodit mu do výslechové místnosti podezřelé.