Skip to content
Snippets Groups Projects
Code owners
Assign users and groups as approvers for specific file changes. Learn more.

Statický Svět

zpět na celou dokumentaci

Scény

  • Les
  • Náměstí
  • Hospoda
  • Radnice
  • Podzemí

Les

Úvodní lokace hry která slouží jako startovní bod a také obsahuje první stopy pro hráče. Jedná se o malý kus lesa ohraničený stromy, cestou a srázem.

les

Na cestě jsou boží muka které slouží jako orientační bod, u kterého začíná lesní cesta k potenciálně magickému incidentu, který má vyšetřit.

bozi_muka

Uprostřed lesa je mrtvá oblast, stopa po magickém rituálu, který sem jde hráč vyšetřit.

korupce

Náměstí

Největší lokace hry. Město, ve kterém se odehrává naše vyšetřování. Slouží k propojení ostatních scén. Bude tam několik lidí, stráže, žebrák, kněz, čarodějka a kapitán stráží.

mesto

Hospoda

Jedna místnost s hromadou stolů a pultem která slouží jako lokace pro hospodského a barda/ku.

hospoda

Radnice

Dvě vedlejší místnosti které slouží jako lokace pro starostu a písaře.

radnice

První je starostova kancelář se stolem s dokumenty.

starosta

Druhá je písařova místnost s knihovnami a stolem s knihami.

knihovna

Písař tam má na stole hromadu knih aby vytvářeli pocit, že tam má rozdělanou práci.

stul_pisare

Podzemí

Místo vyvrcholení hlavní dějové linky. Lokace pro kultisty a rituál

stul_pisare

Oltář je místo rituálu, který je myšlen jako závěr příběhu.

stul_pisare

Na stole leží rozložené materiály potřebné k provedení rituálu.

stul_pisare

Objekty

Pro projekt byli vytvořeny originální modely.

Postavy

  • magický detektiv "Ohař" (hlavní postava)

Les

  • živý strom
  • mrtvý strom
  • keř
  • zídky
  • boží muka

Náměstí

  • kostel
  • domek 1

Hospoda

TBD

Radnice

TBD

Podzemí

TBD

Souhrn

  • 5 scén
  • model hlavní postavy, stromy, blabla
  • mnoho unikátních objektů jako boží muka, zídky a další