-
Tomáš Prachenský authoredTomáš Prachenský authored
Statický Svět
Scény
- Les
- Náměstí
- Hospoda
- Radnice
- Podzemí
Les
Úvodní lokace hry která slouží jako startovní bod a také obsahuje první stopy pro hráče. Jedná se o malý kus lesa ohraničený stromy, cestou a srázem.

Na cestě jsou boží muka které slouží jako orientační bod, u kterého začíná lesní cesta k potenciálně magickému incidentu, který má vyšetřit.

Uprostřed lesa je mrtvá oblast, stopa po magickém rituálu, který sem jde hráč vyšetřit.

Náměstí
Největší lokace hry. Město, ve kterém se odehrává naše vyšetřování. Slouží k propojení ostatních scén. Bude tam několik lidí, stráže, žebrák, kněz, čarodějka a kapitán stráží.

Hospoda
Jedna místnost s hromadou stolů a pultem která slouží jako lokace pro hospodského a barda/ku.

Radnice
Dvě vedlejší místnosti které slouží jako lokace pro starostu a písaře.

První je starostova kancelář se stolem s dokumenty.

Druhá je písařova místnost s knihovnami a stolem s knihami.

Písař tam má na stole hromadu knih aby vytvářeli pocit, že tam má rozdělanou práci.

Podzemí
Místo vyvrcholení hlavní dějové linky. Lokace pro kultisty a rituál

Oltář je místo rituálu, který je myšlen jako závěr příběhu.

Na stole leží rozložené materiály potřebné k provedení rituálu.

Objekty
Pro projekt byli vytvořeny originální modely.
Postavy
- magický detektiv "Ohař" (hlavní postava)
Les
- živý strom
- mrtvý strom
- keř
- zídky
- boží muka
Náměstí
- kostel
- domek 1
Hospoda
TBD
Radnice
TBD
Podzemí
TBD
Souhrn
- 5 scén
- model hlavní postavy, stromy, blabla
- mnoho unikátních objektů jako boží muka, zídky a další