Odkopnutí, neboli knockback, neboli kopzpět.
Podle mě je to to co naší hře zatím nejvíc chybí aby byla "mrtě" uspokojivá na hraní.
Ať mají všechny postavy (hráč, monstra) proměnnou hmotnost a ať každý útok aplikuje na cíl nějaký impuls ve svém směru.
Když do něceho bodnu, impuls nebude moc velký. Když fláknu ještěrku kladivem, ať se proletí. Když fláknu obra kladivem, asi ho to trošku šťouchne ale rozhodně neodletí.
Navrhuji, že pokud něco vlivem tohoto impulzu narazí do zdi nějakou větší než minimální rychlostí, ať je na něj aplikováno poškození dle jeho současné hybnosti. (Toto už mám implementováno ve své střílečce.) Představte si, že tu ještěrku odpálite na zeď a zabije ji až to, že se o tu zeď rozplácne.
Implementace by byla dle mého skromného názoru relativně jednoduchá.