Dynamický svět
Milestone ID: 2571
detail : 5. cvičení • BI-VHS • FIT ČVUT Course Pages (cvut.cz)
Virtuální scéna by měla sama "žít" ovšem není vhodné, aby se jednalo skutečně o jen opakované cykly. Pohyb je vhodný doplnit o náhodný prvek, či načasování.
Není třeba vytvářet složité animace (od toho je BI-BLE), jejich neexistence nezpůsobí žádny bodový malus. Naopak jejich přitomnost může k bonusovým bodům vést.
Pro alespoň dva dynamické objekty vytvořte (použijte) vhodné animace.
- V zásadě čím více použijete hotové assety, tím vice se očekává animace
- Základním alespoň trochu animovaným dynamickým objektem by mel byt základní „obyvatel – člověk, či jeho varianta
- Animace není klíčová část práce. Pěkné animace vám vynesou body navíc, ale klíčový je zde obsah. "Lepší" animace se dají očekávat od početnějšich týmů.
Zamyslete se a vytvořte alespoň dvě unikátní činnosti, ke kterým dojde jen za velice málo pravděpodobných událostí, či alespoň události něčím silně podmíněné
- Plešatý dřevorubec potká vlka vůdce smečky a začne sprostě nadávat
Vytvořte alespoň tři "složitější" modely chování (FSM like) s širokým použitím (pro všechny lidi, pro všechny gobliny, …)
- Ve vesnici se objeví goblini –> všichni utíkají do svých domů nebo od nich, pokud je pobliz avatar utikaji k němu (za nej).
Vytvořte alespoň dva produkční řetězce libovolné délky - Chleba: Farmář→ mlynář → pekař - Maso: Locvec jelenů → hostinský
Vytvořte alespoň tři cyklické činnosti o alespoň třech hlavních stavech respektujících okolní prostředí